-
REGISZTRÁCIÓ / BEJELENTKEZÉS
-
Megrendelés leadásához regisztrálnom kell?
Nem szükséges regisztrálni. Megrendelés leadásakor elegendő a „vásárlás regisztráció nélkül” opciót kiválasztani. A megrendelés a szokásos módon lesz teljesítve, de Ön nem tudja követni megrendelése státuszát, nem látja a vásárlási előzményeket, nem tud részt venni nyereményakciókban és promóciókban, nem kap a törzsvásárlóknak járó kedvezménykódokat stb.
-
Regisztráció nélküli megrendelés leadása után kapok e-mailben visszaigazolást?
A webáruházban végrehajtott valamennyi tranzakcióról automatikus visszaigazolás kerül kiküldésre a megrendelés részleteivel. Ha Ön nem kap visszaigazoló e-mailt rendelése leadása után, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot! Feltehetőleg helytelen e-mail cím lett megadva.
-
Regisztrációból származó előnyök
Webáruházi fiók létrehozásával Ön igénybe veheti például a következő szolgáltatásokat: megrendelés státuszának nyomonkövetése közvetlenül a fiókból, vásárlási előzmények áttekintése, nyereményjátékokban vagy promóciókban való részvétel, törzsvásárlóknak járó kedvezménykódok stb.
-
Emlékeztető a belépési adatokról
A „Fiók” fülön a „Jelszó emlékeztető" linkre kell kattintani. Következő lépésként meg kell adni az e-mail címet. A megadott e-mail címre e-mailt küldünk a bejelentkezési névvel és az új jelszóval.
-
-
MEGRENDELÉSEK TELJESÍTÉSE
-
Megrendelések teljesítési ideje
A megrendelés teljesítésének az ideje függ a készleten levő mennyiségtől és annak elhelyezkedésétől. A szállítási határidőre vonatkozó információ minden termék mellett szerepel a kosárban a megrendelés leadásakor, valamint a rendelés aktuális státuszáról kiküldött e-mail értesítésekben.
-
Megrendelések összevonása
A leadott megrendelések összevonásával kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot az üzlet üzemeltetőjével telefonon vagy a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével. Az üzenetben szerepelnie kell az összevonni kívánt megrendelések sorszámának. A szállítással összevont megrendelések esetén a szállítási díjat újra kalkuláljuk a díjszámítási táblázatnak megfelelően.
-
Megrendelés törlése
A megrendelés törlésére csak a megrendelt termékek raktárbeli összekészítéséig van lehetőség. Ezután a megrendelés törlésére nincs lehetőség. A megrendelés aktuális állapotát a saját fiókba belépve vagy az üzlettől kapott utolsó e-mailben lehet leellenőrizni. Megrendelés törléséhez kérjük, írja meg nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon, hogy megrendelést szeretne törölni, és adja meg a megrendelés számát, vagy hívja fel ügyfélszolgálati irodánkat!
-
Elküldték már a megrendelésemet?
A megrendelés aktuális státuszáról a „Fiókom” oldalon talál információt (csak regisztrált Ügyfelek számára elérhető). Ezen felül a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre értesítéseket küldünk a megrendelés aktuális státuszáról. Ha a megrendelés státusza „teljesítve”, az azt jelenti, hogy a csomag feladásra került. A szállításra a státuszváltozásról kiküldött, szállítólevél számot tartalmazó e-mail kiküldésének a napját követő munkanapon kerül sor.
-
Az egy megrendelésben szereplő termékeket lehet két különböző címre küldeni?
Egy megrendeléshez nem adható meg két cím. Kérjük, külön megrendeléseket adjon le!
-
-
KISZÁLLÍTÁS
-
Szállítási díj
A szállítási díj függ a megvásárolt termékek értékétől:
- Futár: 1 190 Ft
14 990 Ft érték feletti megrendelés esetén a kiszállítás ingyenes (a választott szállítási módtól függetlenül)
-
Mikor kapom meg a csomagot?
A csomagot a DHL futárszolgálat kézbesíti, vagy átvehető az Ügyfél által kiválasztott InPost csomagautomatából is. Mindhárom esetben a feladásától számított 24 órán belül garantált a csomag kézbesítése.
-
Értesít engem a futár a kiszállítás előtt?
A csomagokat kézbesítő futároknak nem kötelességük telefonon értesíteni a címzettet, de gyakran megteszik. Ha Önnek különösen fontos az, hogy kommunikálni tudjon a futárral, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a futárcég helyi képviseletével! A csomag raktárból történő feladásakor e-mailt küldünk, amiben megadjuk a csomag szállítólevelének a számát és annak a weboldalnak a címét, ahol az adott futárcég képviseletének a telefonszáma található.
-
Sérült csomag
Garantáljuk, hogy a megrendelt termékek 100%-os biztonsággal érkeznek meg Önhöz. Minden csomag a küldemény teljes értékére biztosítva van. A csomag futártól történő átvétele előtt mindig le kell ellenőrizni, hogy nem sérült-e meg szállítás közben a csomagolás. Különös figyelmet kell fordítani a csomagra ragasztott szalagok vagy zárjegyek állapotára. Ha az Ügyfél a csomag átvételekor úgy találja, hogy a csomag megsérült, akkor a 2003. július 23-i Postatörvény rendelkezéseinek megfelelően kell eljárnia. Ajánlott kárfelvételi jegyzőkönyvet készíteni a futár jelenlétében, és megtagadni a csomag átvételét.
-
Csomag nyomonkövetése
DHL Futárszolgálat
Státusz leellenőrzéséhez és a csomag helymeghatározásához az itt található csomag nyomonkövető rendszer használható. A szállítólevél számát a megrendelés teljesítését igazoló SMS-ben vagy e-mailben találja. -
Megadhatok a kézbesítés időpontjának függvényében alternatív címet?
Sajnos nincs lehetőség két cím megadására. A kézbesítésre hétfőtől péntekig 9:00-19:00 óra között kerül sor. Kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, amire a fent megadott időszakban kézbesíthető a csomag.
-
Van arra lehetőség, hogy az általam megadott időszakban vegyem át a futártól a csomagot?
A webáruház nem felel a futárszolgálat munkarendszeréért, így a csomag kézbesítési időpontjának a meghatározásáért sem. Kézbesítési időpont meghatározása céljából kérjük, vegye fel a kapcsolatot a futárcég helyi képviseletével! A csomag raktárból történő feladásakor e-mailt küldünk, amiben megadjuk a csomag szállítólevelének a számát és annak a weboldalnak a címét, ahol az adott futárcég képviseletének a telefonszáma található.
-
Átvehetem a megrendelést valamelyik üzletben?
A megrendelés az üzletben átvehető. Ez az opció a kosár harmadik lépésében választható ki.
-
Honnan fogom tudni, hogy a csomag megérkezett az üzletbe?
Amikor a csomag megérkezik az üzletbe, a rendszer egy értesítést generál, amit SMS-ben vagy e-mailben küldünk el Önnek.
-
Ki veheti át az üzletben a megrendelést?
A megrendelést a megrendelés számát és az Ügyfél adatait ismerő személy veheti át.
-
Mennyi időn belül kell átvenni az üzletben a megrendelést?
A megrendelést a lehetséges átvételről küldött értesítéstől számított 7 napon belül kell átvenni.
-
Hosszabbítható a személyes átvételre rendelkezésre álló idő?
Az átvételre rendelkezésre álló idő meghosszabbítása céljából kérjük, vegye fel a kapcsolatot az adott üzlettel vagy a WITTCHEN ügyfélszolgálati irodájával!
-
Van lehetőség a megrendelés külföldi kézbesítésére?
A WITTCHEN webáruház az alábbi országokba teljesít külföldi kézbesítést:
Ausztria, Belgium, Csehország, Dánia, Észtország, Franciaország, Spanyolország, Hollandia, Írország, Litvánia, Luxemburg, Lettország, Portugália, Szlovákia, Svédország, Magyarország, Olaszország.
A szállítási költség 45 PLN, a megrendelés értékétől függetlenül. A teljesítés feltétele a megrendelés díjának előzetes kiegyenlítése a választható fizetési módok valamelyikén keresztül.
A kézbesítésre a csomag feladásától számítva legkésőbb 7 munkanapon belül sor kerül.
-
-
ÁFÁS SZÁMLA
-
Áfás számla kiállítása
Minden teljesített megrendeléshez áfás számla kerül kiállításra a megrendelés leadásakor megadott adatok szerint. Áfás számlák nyomtatására a csomag kiküldésének a napján kerül sor, ez a dátum nem változtatható meg.
-
Előlegszámla kiállítása
Van lehetőség proforma számla kiállítására. Ez iránti szándékát kérjük, megrendeléskor a kosár 3. lépésében jelezze a „Megjegyzés a megrendeléshez” mezőben! A proforma számlát a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük.
-
-
FIZETÉS
-
Fizetési módok
A fizetését az alábbi módokon történhet:
Online és kártyás fizetések engedélyezését az online fizetési tranzakciók teljesítését biztosító przelewy24.pl professzionális rendszer végzi. A fizetési mód kiválasztása után az oldal az ügyfelet a szolgáltató oldalára irányítja, ahol a tranzakció engedélyezésére sor kerülhet. A WITTCHEN webáruházban történő online fizetés a DialCo24 Sp. z o.o. (Kft.) közvetítésével történik, garantálva a przelewy24.pl keretei között történő fizetés biztonságát. A fizetési szervezetek előírásai szerint az online fizetést kínáló cégeknek meg kell felelniük a PCI DSS szigorú biztonsági szabványoknak. A Payment Card Industry Data Security Standard egy globális norma, melyet fizetési szervezetek (Visa, MasterCard) hoztak létre a kártyatulajdonosok személyes adatainak a védelme és kártyás tranzakciókkal kapcsolatos adatok védelme érdekében.
- Utánvéttel – a csomag futártól vagy csomagautomatából történő átvételekor
- Átutalással – az alább megadott bankszámlaszámra
Wittchen Hungary Kft.
Teréz körút 55-57
1062 Budapest
ERSTE BANK HUNGARY NYRT
SWIFT: GIBAHUHBXXX
Bankszámlaszám: HU 66 11600006-00000000-94373211 - Hitelkártyás vagy online fizetés
Fontos! Az átutalással, online vagy hitelkártyával fizetett csomagok az összeg WITTCHEN webáruház bankszámláján történő jóváírása után lesznek teljesítve.
-
Bankszámlaszám
Bankszámlaszám, amire a befizetést teljesíteni kell:
Wittchen Hungary Kft.
Teréz körút 55-57
1062 Budapest
ERSTE BANK HUNGARY NYRT
SWIFT: GIBAHUHBXXX
Bankszámlaszám: HU 66 11600006-00000000-94373211 -
Online fizetés
Az online és hitelkártyás fizetés engedélyezését a przelewy24.pl professzionális fizetőfelület rendszere végzi. A fizetési mód kiválasztása után az oldal az ügyfelet a szolgáltató oldalára irányítja, ahol a tranzakció engedélyezésére kerül sor. Ha a fizetés jóváhagyása nem sikeres, újra meg lehet próbálni a tranzakciót a megrendelés leadásakor kapott e-mailben található link alapján.
-
-
REKLAMÁCIÓK
-
Reklamáció menete
Az ügyfél a vásárlás napjától számított 2 éven belül élhet reklamációs jogával, amennyiben megállapítást nyer és 14 napon belül értesíti az üzletet arról, hogy a termék nem felel meg a szerződési feltételeknek.
Ehhez be kell fáradni a legközelebbi üzletbe vagy WITTCHEN márkaképviseletre a vásárlási bizonylattal – a személyzet helyben kitölti a reklamációs űrlapot, és a termékkel együtt átadja a WITTCHEN Minőségbiztosítási Osztályának. A szalonok és márkaképviseletek részletes listáját itt találják.
Ha az Ügyfélnek nincs lehetősége személyesen bemenni az üzletbe vagy a WITTCHEN márkaképviseletre, akkor a terméket a WITTCHEN webáruházat kiszolgáló futárcég fogja átvenni az Ügyféltől. Ilyen esetben az Ügyfélnek interaktív bejelentési lapot kell kitöltenie.
Kitöltés után az űrlapot az Ügyfél részére eléküldjük, és automatikusan továbbítjuk a webáruház üzemeltetői felé. Ezután a reklamációban szereplő terméket átvevő futárcég fogja felvenni Önnel a kapcsolatot a bejelentés visszaigazolásától számított 2 munkanapon belül. A termékhez mellékelni kell a vásárlási bizonylatot.
-
Reklamációk kivizsgálási ideje
A reklamációk kivizsgálására a reklamált termék üzlet általi átvételétől számított 14 napon belül sor kerül. A reklamáció elismerése esetén a sérült terméket javítjuk, vagy másik, teljes értékű termékre cseréljük, vagy amennyiben ez lehetetlen (pl. már nincs készleten), az üzlet visszatéríti az Ügyfél részére a termék árát vagy más, az üzletben kapható terméket ajánl.
-
-
VISSZAKÜLDÉS
-
Mennyi időn belül küldhető vissza a megvásárolt áru?
A fogyasztó az üzletben vásárolt termék vásárlásától indoklás nélkül a csomag átvételétől számított 30 napon belül állhat el.
-
Termék visszaküldése
Termék visszaküldéséhez ki kell tölteni a lent látható interaktív űrlapot, be kell csomagolni a terméket és az eredeti vásárlási bizonylattal együtt vissza kell küldeni az alábbi címre:
WITTCHEN Centrum logistyczne
Palmiry, ul. Gdańska 60
05-152 Czosnów -
Milyen termékeket nem lehet visszaküldeni?
Azokat a termékeket, amelyeken a következő kezdőbetűk szerepelnek:
A leadott megrendelés az Ügyfélre nézve kötelező érvényű. Mivel a megkötött szerződés a Felhasználó részéről az általa leadott megrendelésben meghatározott egyedi szolgáltatásra vonatkozik, vagy szorosan köthető az Ügyfél személyéhez, jogállásától függetlenül nem illeti meg a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó elállás joga (az egyes fogyasztói jogok védelméről és a veszélyes termék által okozott kárra vonatkozó felelősségről szóló 2000. március 2-i törvény 10. cikk 3. bekezdés 3. pontja szerint (egységes szöveg: 2008. évi Lengyel Közlöny 10. szám, 8. tétel és módosításai)) -
Mennyi idő alatt kerül visszatérítésre a vételár?
A visszatérítés legkésőbb 14 munkanapon belül jóváírásra kerül az Ügyfél által megadott bankszámlán, vagy postai úton történő visszatérítés esetén 21 munkanapon belül kézbesítik a megrendelésben megadott címre.
-
-
EGYÉB
-
Mit jelentenek az egyes pozíciók a termékindexben?
A termékindex jelölések a következők szerint alakulnak:
XX-Y-MMM-C-R
- XX - kollekció jelölése
- 10 - Arizona
- 11 - Italy
- 39 - Da Vinci
- AP - Kendők
- PA - Esernyők
- Y – termékcsoport jelölése
- 1 – irattárcák
- 2 – tokok, tartók
- 3 – neszesszerek, erszények, irattartók, aktatáskák, utazótáskák
- 4 – női táskák
- 5 – irodai kiegészítők
- 6 – kesztyűk
- 7 – esernyők, kendők
- 8 – övek
- 9 – ruházat
- MMM – termékmodell jelölése
- C – termékszín jelölése (a bemutatott jelölés az Arizona, Itália, Da Vinci kollekciókra vonatkozik)
- 0 – zöld
- 1 – fekete
- 2 – burgundi
- 3 – vörös (mahagónibarna - Da Vinci kollekció)
- 4 – sötétbarna
- 5 – világosbarna
- R – a termék méretének jelölése
- * Kesztyűméretek – S, M, L, XL
- * Ruhaméretek – S, M, L, XL, XXL, XXXL
- * Rozmiary butów:
- női 35,5-től 40-ig
- férfi 40-től 46-ig
Példa: 10-1-139-1
Irattárca az Arizona kollekcióból, modell: 139 fekete színben
-
Hogyan érvényesítsük a kapott kedvezménykupont?
A kapott kedvezménykupon érvényesítéséhez: Válassza ki azokat a termékeket, amelyekre érvényes a kedvezménykód, és tegye őket a kosárba! Ezután adja meg a kuponkódot a „kosár” első lépésében a „Kedvezménykupon” mezőben!
-